20 Eylül 2013 Cuma

Önce bir intel sürücüsü kurmalısınız ve Bu sistem yazılımı yükleme gereksinimlerini karşılamıyor HATALARI!!!

Casper cn-vti640a diğer bir deyişle Casper H36 NVIDIA olan laptopuma format attım win7 yüklemek için. Fakat ekran kartı sürücüsü problem çıkardı. Laptop da intel HD Graphics ve Nvidia geforce gt 420 m ekran karti bir arada bulunuyor. Format attım intel'in driverini yüklemeye çalışınca şu hatayı veriyor,


NVIDIA'da bir problem olduğunu düşündüğüm için, NVIDIA'nın sitesinden 420m'in driverini indirdim fakat, onu kurarken de şu hatayı aldım,


Şimdi gelelim problemi nasıl çözdüğümüze, bir çok forum sitesinde problemi çözdüklerini iddia eden arkadaşlar var güvenip günlerce denemeler yaptım, tekrar atılan formatlar, indirilen onlarca driverlar.... 

Son olarak Driver Genius Professional Edition programını kurudum ve eksik olan, güncel olmayan tüm driverları buldu program ve bunlardan istediğinizi direk program üzerinden güncelleyebiliyorsunuz ve bu şekilde driveri kurdum ve sorun halloldu. 

Sizin için sorun olabilecek olan şey; Program ücretli. Kırığını bulmanız gerekiyor. Ben pek fazla uğraşmadım bulmak için. Sizde kısa sürede bulabilirsiniz. O kadar da uğraşın artık :))

Programın Trial versiyonunu tıklayarak indirebilirsiniz... ==> Driver Genius Professional Edition 




counter Kez Görüntülendi.(Views)

5 yorum:

  1. abi yardım et lütfen bende çok uğraştım şimdi bu programı kurdum paralı ama ya yardım edermisinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programın crack ini bul ;) Google yazsan çıkar.

      Sil
  2. Olmadııı buldu ama yine aynı problem kuramıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme sürümü ile sadece bulur ama güncelleme yapamazsınız. Crack'ini bulmanız gerekir.

      Sil
  3. ben de ayni sorun var NVIDIA kurlum mu devam et mi yoru di yo

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...